Sandałki z H&M'u a lakier do paznokci

Halo, jak się macie?
Dzisiaj pomyślałam, że napiszę o sandałkach, które kupiłam jakiś czas temu na przecenie w Hm'ie były przecenione ze 130 zł więc czemu nie wziąć. Zresztą zawsze tak mam, najpierw kupie później okazuje się że mogę to założyć do jednej góra dwóch rzeczy:)
Jakbyście nie wiedziały w Rossmanie jest promocja na WSZYSTKIE lakiery i pomadki, szminki, błyszczyki i inne podobne szaleństwa, ale uwaga promocja trwa tylko do 11 maja chyba(?)
Chciałabym jeszcze kupić intensywnie różową szminkę tylko oby się nie błyszczała coś w stylu matowych.


Dobra teraz do rzeczy, korzystając z promocji kupiłam 4 lakiery. Wzięłam jeden Rimmela z kolekcji Rity Ory 853 Pillow Talk. Następny to bardziej jakaś emulsja do nałożenia na jakikolwiek lakier i wtedy mamy efekt matowych paznokci. Zrobiłam ostatnio je do szkoły. Kolejny to jasny różowy i metaliczny.A tymczasem do zobaczenia niebawem, właśnie piszę kolejny post o....... EUROWIZJI! Coś innego i równie fajnego, chciałabym podsumować to co się wydarzyło:)
xoxo


4 komentarze: