Chillout

Haloooooo:)
Dzisiaj wcześniej skończyłam obowiązki szkolne i juz po 13 byłam w domu. Dobry chociaż jeden dzień odpoczynku, czekając na autobus zrobiłam kilka zdjęć co by trochę fajniejszy był ten post. :D
Oglądałam sobie statystyki i 15 osób z Ameryki wchodziło na mojego bloga no łał..
Tak na serio to nie mam kiedy i gdzie robić zdjęć na bieżąco więc będę co jakiś czas wstawiała starsze, które były zrobione kiedyś,kiedyś. Na dzisiaj to tyle see yaaaaaaaaaaaa! Trzymajcie się.




cut out bots - River Island
high waist jeans - Topshop
shirt - Reserved
sweater - New Yorker
bag - House



Pomyślałam, że lepiej będzie jak napiszę skąd są dane rzeczy jak coś Wam się spodoba to przynajmniej macie namiary gdzie je można dostać chociaż większość rzeczy jest już niedostępnych w sklepach, nie lubię gdy ktoś ma coś takie same jak ja :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz