SATURDAY MORNING 08.11

 Listopad to wyjątkowo nieprzyjemny miesiąc.Wszystko jest takie zamglone,szare i brudne.Wiadomo, że dni są coraz krótsze i niestety wpływa to znacząco na nasze samopoczucie.Czasami i ja miewam takie dni, że mam wszystkiego dosyć lecz staram się myśleć o tym że tak jak lato ma swoje plusy i minusy tak zima też ma swój urok. No dobra i jesień też ma coś w sobie, hmm może liście? Z resztą one też już opadły.
Zapraszam Was do śledzenia 'na bieżąco' tego co się u mnie dzieje na moim instagramie






Magic - Rude

Na koniec moja ulubiona ostatnimi czasy piosenka :)

6 komentarzy:

  1. ciekawy płaszcz, panterka i róż to odważne połączenie, ale wyszło świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy :) Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. świetny blog ;) bardzo podoba mi się twoja stylizacja ;) ja akurat uwielbiam jesień :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny płaszczyk :) Uwielbiam tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. extra stylizacja! buty najelpsze ! <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń