14.01

Cześć kochani,już za kilka dni oficjalnie skończę 16 lat,jestem o rok starsza i przede wszystkim mądrzejsza. Wydaję mi się,że w ciągu roku zmieniło się moje myślenie na temat wielu spraw. Mimo,że to już 16 lat to nadal jestem tą samą Agnieszką,która uwielbia myszkę minnie i tony słodyczy. :) 
Dzisiaj przedstawiam Wam mój dzisiejszy look, w związku z tym,że jest to specjalny post nie jestem ubrana w tonę swetrów,szalika i kurtki. Mimo,że sesja była robiona na zewnątrz. Tylko nie bierzcie teraz ze mnie przykładu,od razu też uprzedzam pytanie tak,kochani było mi bardzo zimno,ale jak widać żyję i mam się póki co świetnie :)
Buziaki :*











14 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia:) lubię takie total looki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne zdjęcia! Mają cudowny klimat!
    Zainspirowałaś mnie na kolejne zdjęcia, dziękuje! :D
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne fotki. Cudowny wiek :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu stylizacja genialna, świetnie to wygląda :D najbardziej podoba mi się bluzeczka ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to przedwczesne 100 LAT !!
    I na czym poprzerabiałaś zdjęcia ???? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie:)
    Zdjęcia przerabiałam we vsco cam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i oczywiście spełnienia marzeń :*
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylówa! Gdzie kupiłaś kapelusz? I oczywiście nie wiem, czy spóźnione, czy jeszcze nie, ale NAJLEPSZEGO, kochana. Niech się spełnią twoje życzenia i niech wszystko będzie idealne :* Ogólnie to się zachwycam twoim blogiem, bo jest taki przejrzysty! <3

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) Bardzo fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna z Ciebie dziewczyna.
    Cudowne zdjęcia i blog.
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń