01/10

Hej!

W ostatnie,wolne dni zrobiliśmy kilka sesji które będę wrzucać w wolnych chwilach,mam nadzieję że spodobają się Wam. Małe zajawki staram się na bieżąco wrzucać na ig. Dzisiaj po 5 miesiącach kończę wakacje, a od jutra zaczynam życie studentki. I tak razem z końcem tych dłuuugich wakcji skończyła się też piękna pogoda, a zaczęła prawdziwa,momentami bardzo zimna jesień.
Zdjęcia, które wrzuciłam w tej notce zrobione były jakoś tydzień temu więc możecie na nich zobaczyć idealną (jeszcze) pogodę :)
Stylówka dosyć elegancka ponieważ stwierdziłam,że idealnie będzie się komponować z miejscem,w którym robiłyśmy zdjęcia. Czarna sukienko/marynarka zapinana na dwurzędowe guziki według mnie wygląda super z czarnymi szpilkami ale też fajnie będzie wyglądać na co dzień do płaskich butów i płaszcza. Całość uzupełniłam moją ukochaną torebką z Guessa, całe wakacje zabierałam ją ze sobą praktycznie do każdej stylówki.
Uwielbiam zarówno taki styl jaki możecie zobaczyć na fotkach,jak i sportowy/casualowy. Wszystko zależy od okazji i tego jaki mam humor. Inspiracji często szukam przeglądając moje ulubione "it girls" na insta,lookbooka lub to co oferują nam sieciówki.
Ostatnio jednak znalazłam https://zippini.pl/- stronę, na której są ubrania z kilku sklepów razem m.in (Answear,Qiosque czy Bonprix oraz wiele,wiele innych) Po wybraniu konkretnej rzeczy strona sama nas przekieruje do danego sklepu. Myślę,że to spora oszczędność czasu i nie trzeba przeglądać każdej strony sklepu z osobna, a tak to mamy je wszystkie razem przy okazji trafiają się naprawdę fajne rabaty oraz przeceny.Zachęcam Was żebyście w wolnej chwili zerknęły :)






 Sukienka/ Bershka
Torebka/Guess
Buty/New Look
Okulary/Allegro



9 komentarzy:

  1. Ja za,rok zaczynam życie studentki. Śliczne zdjęcia. Buty są cudowne i ogólnie masz prześliczna figure. Powodzenia na studiach.
    Www.keepfitbyola.blogspot.com
    Www.kukieleczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, masz taką idealną figurkę! <3 Powodzenia na studiach :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) szkoda, że pogoda za oknem już nie taka jak na Twoich zdjęciach :( zapraszam serdecznie do mnie na bloga designyourself.com.pl - znajdziesz tam porady artykuł idealny na rozpoczęcie rok akademickiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne zdjęcia :) Naprawdę super wyglądasz
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba stylizacja, ale także i miejsce, które wybrałaś do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja i Twoja figura, no ale moja to ma jeszcze dużo przed sobą, żeby się tak prezentować. Ale w sumie nie ma tego złego, bo w sklepie https://cavaricci.pl/12-bluzy/ udało mi się dorwać bardzo ładny ciuszek i teraz czekam na przesyłkę. Jak się chce, to można przecież dobrze wyglądać, prawda?

    OdpowiedzUsuń