minimalizm 25/01

Tytuł postu dzisiaj nie przypadkowy,chciałabym napisać Wam coś więcej o biżuterii. Od jakiegoś czasu jestem zauroczona prostymi naszyjnikami i bransoletkami. Szczególnie upodobałam sobie kolekcje 'celebrytka' - są to naszyjniki i bransoletki z malutkimi elementami.Dosyć długo szukałam internetowego sklepu, w którym oprócz ciężkich łańcuchów znalazłabym delikatne rzeczy.
Po jakimś czasie zupełnie przypadkiem zauważyłam sklep born pretty store , myślę że każdy tam wyszuka czegoś dla siebie dla siebie. Znajdziemy tam nie tylko biżuterię,ale również kosmetyki, rzeczy do włosów a także ubrania!
 Przygotowałam listę rzeczy,które chciałabym mieć u siebie i myślę, że są jak najbardziej dziewczęce i delikatne.


klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik

klik


Zachęcam Was do zakupów,bo myślę że warto. Dodatkowo mam dla Was 10% zniżkę na kod AGOT10 może i mało,ale zawsze coś :))
Jak podobają się Wam propozycje? Lubicie delikatną biżuterię?

6 komentarzy:

  1. Super - minimalizm zawsze może być największym dodatkiem ;) ładne, delikatne nie zawsze musi być tandetne i zastąpione czymś ciężkim i wielkim.

    Pozdrawiam i zapraszam oraz obserwuję

    Zapraszam ;)
    one-beating-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, uwielbiam takie rzeczy i dzięki za zniżkę! <3

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne łańcuszki.;)

    malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisanie, zdjęcia... Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń