16/02

                                                          MOJA STUDNIÓWKA/ PROM 2018

Dziś,trochę nietypowy post bo nie jest to żadna uliczna stylizacja typowo na co dzień,a jedyne i niepowtarzalne zdjęcia z mojej studniówki. Mega długo szukałam sukni,która będzie oryginalna i nie znajdę na sali dziewczyny w drugiej,takiej samej. Uff,ciężkie zadanie..dwa tygodnie poszukiwań i jest. Udało się, znalazłam to cacko,które okazało się miłością od pierwszego wejrzenia. Odpowiedź na pytanie,skąd jest znajdziecie na samym dole pod zdjęciami! Dajcie znać co myślicie o całej stylizacji <3
Zapraszam Was na mojego instagrama - 4gnieszka_ 










SUKNIA - NOOK/ARKADIA
BUTY,TOREBKA/ NEW LOOK
KOLCZYKI/ H&M

16 komentarzy:

  1. Jejku sukienka jest prześliczna! Wyglądasz idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale kreacja ♡ Cudownie ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna suknia, jak syrenki <3 Na pewno żadna dziewczyna nie miała podobnej sukienki :* Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka niewątpliwie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jaka świecąca kreacja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kolor sukienki! Wygladalas przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka, cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna sukienka! U mnie na studniówce (10 lat temu!) królowała klasyczna czerń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie! Mam nadzieje nadzieję że moja stylizacja na studniówkę też będzie taka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka boska! Wygladalas pieknie x

    OdpowiedzUsuń
  12. Suknia naprawdę wyjątkowa... aż mnie zatkało. Wiem, że na ten bal jest bardzo ważny i dziewczyny wydają na kreację tysiące - jednak niewielu się udaje uzyskać TAKI efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jak gwiazda filmowa. Sukienka jest naprawdę świetna i z pewnością bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałaś bombowo!
    Śliczna sukienka :*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka, robi wrażenie! 😍

    OdpowiedzUsuń